גם היום בירושלים: הלימודים יתקיימו כרגיל בכל מוסדות החינוך

    בנצי לייזרוביץ No Comments on גם היום בירושלים: הלימודים יתקיימו כרגיל בכל מוסדות החינוך
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גם הבוקר (רביעי) קמו ילדי העיר ירושלים אל אכזבה, זאת לאחר שהגורמים הרלוונטיים בעיר הבירה הודיעו לפנות בוקר לאחר הערכת המצב כי הלימודים יתקיימו כרגיל וכי הכבישים יהיו פתוחים.

    בהודעה שהתפרסמה נכתב כי "העירייה החליטה בשיתוף ארגון ההורים העירוני כי הלימודים היום יתקיימו כסדרם בכל בית הספר, גני הילדים, מעונות היום והמשפחתונים בירושלים. יצוין כי כלל הכבישים פתוחים, ואולם בשל חשש לקרה בשעות הבוקר המוקדמות, הציבור מתבקש להמשיך לגלות ערנות ולנהוג בזהירות בהתאם לתנאים".

    עוד נכתב בהודעת העירייה כי "במהלך הלילה פיזרה העירייה כ-50 טון מלח בצירי התנועה. מערך החירום של עיריית ירושלים ימשיך בהערכות לכל תרחיש".

    ולא רק בירושלים, גם עיריית ביתר עילית הודיעה הבוקר לאחר הערכת מצב כי הלימודים בעיר יתקיימו כרגיל בכל מוסדות החינוך וכי "יש לנהוג משנה זהירות בהליכה כדי להימנע מהחלקה".

    מועצת בנימין הודיעה לתושביה כי "בשל הקרה ושכבת קרח על הכבישים, בעיקר בציר 60 מעפרה לגבעת אסף, הלימודים ביישובים עפרה ופסגות, וכן בישיבת בני בנימין בבית אל, יחלו בשעה 10:00. ההסעות בין יישובים אלה ייצאו בשעה 9:00. גם ההסעות מגוש שילה לירושלים ייצאו בשעה 9:00".

    עוד הוסיפו במועצת בנימין כי "בגוש שילה עצמו וכן בשאר היישובים – הלימודים כרגיל".



    0 תגובות